دانلود Listening بخش C

دانلود Listening بخش C آزمون OET پزشکی

آزمون OET مهم ترین معیار سنجش مهارت های زبانی برای فارغ التحصیلان 12 زیر گروه پزشکی است. دانش آموختگان در زیر گروه پزشکی برای دریافت اجازه کار یا تحصیل در برخی از دانشگاه های معتبر بین المللی نیاز به کسب حداقل نمره در آزمون زبان OET دارند. این آزمون در 4 بخش Listening، Reading، Writing و Speaking برگزار شده و نمرات هر بخش به طور جداگانه در نمره نهایی آزمون لحاظ می شود. فایل دانلود Listening بخش C آزمون OET در ادامه فایل های سری A و B آورده شده است. دانلود Listening بخش C و تمرین و تکرار آن در افزایش مهارت شنیداری داوطلبان تاثیر خواهد داشت.

فایل دانلود Listening بخش C

بر خلاف دیگر آزمون های زبان انگلیسی نظیر تافل و آیلتس، عدم اکتساب نمره حد نصاب در یک بخش مانع از پذیرش نخواهد شد. داوطلبانی که نتوانند در یکی از مهارت های چهارگانه آزمون OET حدنصاب لازم را کسب کنند، می توانند در دوره بعدی تنها در مهارت مورد نظرT ارزیابی شده و نتیجه آزمون را ارتقا دهند. جهت ارتقا مهارت شنیداری برای زیر گروه پزشکی، فایل دانلود Listening بخش C توصیه می شود. پی اچ دی یار فایل دانلود بخش های قبلی را روی سایت قرار داده است که از این قسمت قابل دسترسی است.

دانلود نمونه Listening آزمون OET پزشکی بخش A

دانلود نمونه Listening آزمون OET  بخش B

لینک مستقیم فایل دانلود Listening بخش C

فایل Listening بخش C بدون رمز بوده و به رایگان از طریق وب سایت تخصصی” پی اچ دی یار” ارائه می شود. دانلود Listening بخش C آزمون OET در قالب یک فایل صوتی با حجم 22/3 مگابایت امکان پذیر است. لینک مستقیم فایل PDF نمونه سوالات Listening بخش C به همراه پاسخنامه در همین بخش قابل دسترسی است. جهت کسب نتیجه بهتر و افزایش مهارت شنیداری دانلود دو سری A و B به همراه دانلود Listening بخش C توصیه می شود.

Listening-Sample-Test-1-Question-Paper

Listening-Sample-Test-1-Answer-Key

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *