آغاز انتخاب رشته دکتری آزاد 98 از روز سه شنبه

انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی یار، به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش  آموزش کشور شرکت کرده اند، از سه شنبه 3 اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت 24 روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا 8۰ رشته/ محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه مرکز آزمون، دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری آزاد 98 را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق همین سامانه نسبت به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان به منظور ورود به سامانه انتخاب رشته لازم است اطلاعات کارت اعتباری خریداری شده را به همراه شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور را در اختیار داشته باشند.

زمان ثبت نام دوره  دکتری تخصصی بدون آزمون(ویژه استعدادهای درخشان) متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *