اعلام تاریخ احتمالی انتشار نتایج آزمون دکتری تخصصی 1397

سازمان سنجش آموزش کشور از احتمال اعلام نتایج آزمون دکتری در هفته اول شهریور ماه خبر داد.

به گزارش پی اچ دی یار، براساس نامه ارسالی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان احتمالی اعلام نتایج آزمون دکتری هفته اول شهریور ماه و تاریخ ثبت نام پذیرفته شدگان روزهای هفتم و هشتم شهریور ماه 97 خواهد بود.

متن نامه ارسالی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور بدین شرح می باشد:

احتراما، چنانچه مستحضرید آزمون دکتری تخصصی ( Ph.D ) سال ۹۷ در تاریخ 96/12/4 برگزار گردید. لذا با توجه به زمان برگزاری آزمون های مذکور و با در نظر گرفتن زمان لازم برای پردازش اطلاعات برای اعلام نتایج اولیه، انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی، انشاءا.. اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی آزمون های فوق الذکر براساس برنامه زمانی پیش بینی شده است.
با توجه به اینکه در اطلاعیه اعلام نتایج نهایی هریک از آزمونها به داوطلبان اعلام می گردد قبل از مراجعه برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی ابتدا برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام و مدارک لازم به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند، لذا خواهشمند است چنانچه مقطع زمانی بجز روزهای مندرج در جدول ذیل برای ثبت نام از پذیرفته شدگان مدنظر می باشد مراتب را بطور کامل (آدرس، نحوه و ساعت مراجعه برای ثبت نام حضوری و غیر حضوری) در زمان مقتضی در پایگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه درج تا پذیرفته شدگان نهایی براساس برنامه زمانی مورد نظر آن مؤسسه جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *