اعلام زمان مصاحبه با تاخیر دکتری دانشگاه آزاد 98

زمان مصاحبه با تاخیر دکتری دانشگاه آزاد 98 ، با توجه به اتمام مهلت مصاحبه رشته‌های دوره دکتری تخصصی این دانشگاه که از روز شنبه ۲۲ تیر ماه در واحد علوم تحقیقات تهران آغاز شده بود، اعلام گشت.

داوطلبانی که نتوانسته اند در این بازه زمانی در جلسه مصاحبه خود حضور یابند، می‌توانند به منظور شرکت در مصاحبه با تاخیر دکتری در بازه زمانی تمدید شده از امروز ۵ مرداد ماه تا ساعت ۱۴ روز پنج شنبه ۱۰ مرداد ماه نسبت به انجام مصاحبه خود اقدام کنند.

متقاضیان مصاحبه لازم است، جهت ثبت نام به سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به آدرسwww.azmoon.net مراجعه کنند. همچنین مصاحبه این دسته از داوطلبان بر اساس رشته – گرایش در یکی از روز‌های ۱۲ الی ۱۴ مرداد ماه مطابق برنامه زمانی که روز سه شنبه مورخ ۸ مرداد ماه اعلام خواهد شد، برگزار می‌شود.

داوطلبان لازم است در زمان حضور جهت مصاحبه و ارزیابی تخصصی، مدارک شناسایی «اصل شناسنامه و کارت ملی»، کلیه سوابق علمی، آموزشی، تحقیقاتی شامل مقاله، پروژه، ترجمه، تالیف، گواهی ثبت اختراع و یا کسب مقام درجشنواره‌های علمی در زمینه‌های مرتبط با رشته به انضمام نسخه‌ای از ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد و مدرک زبان خارجی معتبر را همراه خود داشته باشند.

شایان ذکر است، نتایج کلیه رشته‌های دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با نتایج سایر دانشگاه‌ها تا هفته اول شهریور ماه اعلام خواهد شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *