اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۶

کارنامه نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

 کارنامه نتیجه انتخاب رشته و وضعیت علمی داوطلبان در هر کد رشته محل آزمون دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۹۶ منتشر شد و مرحله ارزیابی تخصصی از ۹ خرداد تا ۲۰ تیرماه برگزار می شود.

داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۶ مجاز به انتخاب رشته شده و کدرشته محل‌های انتخابی خود را در سایت این سازمان ثبت کرده اند می توانند کارنامه نتیجه انتخاب رشته خود را که بر روی ‌سایت سازمان سنجش قرار گرفته است را مشاهده کنند.

تمامی داوطلبانی که در یک یا چندکدرشته محل‌ انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند باید براساس برنامه زمانی درج شده در این اطلاعیه، با همراه داشتن مدارک لازم برای انجام مصاحبه به هر یک از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مراجعه کنند.

با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی یا مکاتبات واصله از موسسات آموزش عالی، تغییراتی درظرفیتهای بعضی ازکدرشته‌محلها صورت گرفته است که گزینش نهایی و معرفی داوطلبان قبولی براساس ظرفیت نهایی صورت خواهد گرفت.

کلیه داوطلبانی که انتخاب رشته نموده‌اند، وضعیت علمی آنها (از نظر اینکه حدنصاب کد رشته، یارشته های انتخابی رادارا می باشند یاخیر) در کارنامه در هریک از کدرشته‌محل‌های انتخابی منعکس گردیده است، چنانچه داوطلبان درخصوص کارنامه نتایج انتخاب رشته سوالاتی داشته باشند، لازم است حداکثر تا تاریخ ۹۶/۳/۱۰ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان تقاضای خود را ارسال نمایند. به تقاضاهایی که به نحو دیگری و یا بعد از تاریخ فوق ارسال گردد، پاسخ داده نخواهد شد.

گفتنی است گزینش نهایی داوطلبان در هر کدرشته‌محل براساس ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای این آزمون و حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در هر کدرشته محل و با توجه به اولویت کدرشته‌محل‌هایی که برای مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی معرفی شده‌اند، صورت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *