شروع ثبت نام آزمون MSRT مردادماه 98 از روز یکشنبه

ثبت نام آزمون زبان انگلیسی مردادماه 1398 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از روز یکشنبه 9 تیر آغاز خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی یار، بنا بر اعلام سامانه این آزمون، دومین آزمون زبان انگلیسی MSRT سال 1398 در روز جمعه 18 مردادماه برگزار خواهد شد. حوزه های برگزاری آزمون تهران، مشهد، تبریز، بابلسر، زاهدان، شیراز، همدان، رشت، اصفهان، کرمانشاه، کرمان، کیش ، اراک، اردبیل، یزد، بیرجند، خرم آباد، سنندج، قزوین، ایلام، گرگان، کاشان، سمنان است.

ثبت نام از ساعت 14 روز یکشنبه 9 تیر آغاز خواهد شد و تا ساعت 16 روز شنبه مورخ 1398/04/15 ادامه خواهد داشت. البته با توجه به این که حوزه های برگزاری آزمون دارای ظرفیت مشخصی است، تعدادی از حوزه ها تا قبل از تاریخ پایان ثبت نام تکمیل ظرفیت می شوند. بنابراین به داوطلبان عزیز توصیه می‌کنیم در روزهای اول نسبت به ثبت نام اقدام کنند، چرا که بنا بر اعلام مرکز این آزمون، در صورت تکمیل ظرفیت حوزه مورد نظر افزایش ظرفیت امکان پذیر نمی باشد.

گفتنی است پرداخت هزینه آزمون فقط بصورت آنلاین می باشد.

همچنین جهت ثبت نام در آزمون لازم است داوطلبان در سامانه این آزمون پروفایل داشته باشند. بنابراین ضروری است داوطلبان هر چه زودتر نسبت به این امر اقدام کنند. داوطلبانی که در سامانه برای شرکت در آزمون پروفایل نساخته اند، فقط در روز و ساعت اداری از روزشنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 16 اجازه ساختن پروفایل در سامانه را دارند. ضمناً تائید مدارک بعد از ساختن پرو فایل توسط مدیر سامانه انجام می گردد.

تاریخ اعلام نتایج آزمون شنبه 26 مردادماه 1398 ساعت 10 صبح می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *