قبولی در آزمون زبان شرط پذیرش در دکتری دانشگاه امام صادق

براساس مصوبه دانشگاه امام صادق، ارائه گواهی قبولی در آزمون عمومی زبان خارجی به عنوان یکی از شرایط پذیرش دانشجو در تمامی دوره های دکتری عنوان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه امام صادق (ع) اعلام کرد با توجه به مصوبه شورای این دانشگاه در خصوص ارائه گواهی قبولی در آزمون عمومی زبان خارجی به عنوان یکی از شرایط پذیرش دانشجو در تمامی دوره های دکتری، هجدهمین آزمون در زبان های انگلیسی و فرانسه برگزار می شود.

مدارک لازم برای ثبت نام:

متقاضیان برای ثبت نام در این آزمون باید، صفحه اول شناسنامه و کارت ملی و عکس ۳ در ۴ جدید خود را اسکن و بارگذاری کنند همچنین مبلغ ۹۰۰.۰۰۰ ریال همزمان با ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی و کارت های عضو شبکه شتاب واریز کنند. به مدارک ناقص و یا تقاضای ثبت نام پس از مهلت مقرر ترتیب اثر داده نمی شود.

 ثبت نام از ۸ صبح امروز ۲۷ مرداد ۹۷ از طریق نرم افزار جامع گلستان دانشگاه به آدرس اینترنیhttp://edu.isu.ac.ir آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ظهر روز یکشنبه ۱۱ شهریور ۹۷ ادامه خواهد داشت. کارت شرکت در آزمون از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷ لغایت ساع ۱۵ روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۹۷ ادامه دارد.

آزمون راس ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۱۵ شهریور ۹۷ در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می شود. حداقل نمره قبولی نمره ۶۰ از ۱۰۰ و برای داوطلبان رشته های دکتری دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد نمره ۵۰ از ۱۰۰ است.

مدرک قبولی در آزمون زبان خارجی این دانشگاه از تاریخ صدور تا دو سال معتبر است.

ارائه مدرک زبان برای پذیرفته شدگان دکتری با آزمون از شرایط ثبت نام بوده و در شیوه بدون آزمون (استعداد درخشان) شرط شرکت در آزمون جامع دوره است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *