نام نویسی 40 هزار داوطلب در ارشد فراگیر پیام نور 96 / آخرین مهلت ثبت نام

شاور عالی سازمان سنجش با اشاره به ثبت نام ۴۰ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه پایان می یابد.

حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: تا ۸ صبح امروز (چهارشنبه) تعداد ۴۰ هزار و ۸۱۰ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.
وی افزود: متقاضیان ثبت نام می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تایید مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و در این آزمون ثبت نام کنند.
توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط به این آزمون روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۵ روی سایت سازمان قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از روز ۱۳ تا ۱۴ بهمن ماه نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش در این آزمون به تعداد ۳۳ هزار و ۸۶۲ نفر است، یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روز جمعه ۱۵ بهمن ماه ۹۵ برگزار می شود و نتایج نهایی این آزمون در دهه دوم اسفندماه ۹۵ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت ثبت نام برای کاردانی های نظام جدید فنی حرفه ای جدید پایان یافت و ۶ هزار و ۸۷ نفر از متقاضیان کاردانی های نظام جدید فنی حرفه ای با مراجعه به موسسات آموزشی در این دوره ها ثبت نام کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: تمام داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته های تحصیلی مراکز آموزش عالی اعلام شده اعم از داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت نام کرده اند یا ثبت نام نکرده اند می توانستند در این دوره ها ثبت نام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: ثبت نام در رشته های تحصیلی متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در شاخه فنی و حرفه ای یا کار دانش بود.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۹۶ برای پذیرش در همه دانشگاهها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد و تاکنون ۶ هزار نفر ثبت نام کردند.
توکلی افزود: ثبت نام در آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ تا ۲۲ آذرماه ۹۵ ادامه دارد و آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌ متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ در روز جمعه ۶ اسفند ۹۵ در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۲ کدرشته امتحانی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: دفترچه شرایط و ضوابط ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز
(Ph.D) سال ۱۳۹۶ امروز روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.
توکلی یادآور شد: ثبت ‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام می گیرد.
وی افزود: هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه خاطرنشان کرد: تاکنون ۶ هزار و ۶۵۹ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
توکلی خاطرنشان کرد: پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصرا بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد؛ داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مبلغ ۵۵۰ هزار ریال (۵۵ هزار تومان) را به عنوان وجه ثبت‌نام پرداخت کنند.
وی تاکید کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ در روز جمعه ۶ اسفند ماه ۹۵ برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه ۳ اسفند تا پنجشنبه ۵ اسفند ۹۵ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *