نتایج اولیه 4 دانشگاه در ازمون کارشناسی ارشد پزشکی اعلام شد

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه های شاهد، علوم پزشکی ، بقیه الله و علوم بهزیستی در ازمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 98 به منظور انجام مصاحبه اعلام شد. به گزارش خبرنگار مهر، اسامی واجدین شرایط مرحله دوم برای دانشگاه شاهد ، دانشگاه های علوم  پزشکی بقیه الله (عج) و ارتش و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای رشته های ازمون کارشناسی ارشد سال 98 گروه پزشکی منتشر شد .

داوطلبان این رشته ها با وارد کردن کد رهگیری می توانند نتیجه خود را در سایت مرکز سنجش اموزش پزشکی مشاهده کنند.

اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفا بر اساس الویت نمره و انتخاب محل داوطلب است و هیچگونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن برای داوطلب ایجاد نمی کند. رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ارتش فاقد داوطلب دارای شرایط و حد نصاب است و از این رو مصاحبه برای این رشته برگزار نمی شود. زمان مصاحبه دانشگاه شاهد در رشته های مورد پذیرش ساعت 8:30 صبح روز پنج شنبه 31 مرداد 98 است.

برای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) به دلیل اینکه پذیرش صرفا از میان نیروهای مسلح صورت میگیرد ، لذا نیازی به مراجعه حضوری جهت مصاحبه نیست. اطلاع رسانی زمان و مکان طریق و مدارک کورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده نهایی این دانشگاه از پیامک و تماس تلفنی با شماره ثبت شده فرد صورت می گیرد. زمان مصاحبه برای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در رشته های مددکاری اجتماعی ساعت 8:30 صبح یکشنبه 3 شهریور 98 در محل دانشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *