ساماندهی وضعیت اساتید نیمه وقت

ساماندهی وضعیت اساتید نیمه وقت دانشگاه آزاد

 ساماندهی وضعیت اساتید نیمه وقت : معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیچ واحد و یا مرکز دانشگاهی تعطیل نمی‌شود و صرفاً رشته‌های تحصیلی ساماندهی می‌شوند.

به گزارش پی اچ دی یار، دکتر رهایی در نشست استانی بازمهندسی رشته‌ها، آمایش و نمودار تشکیلات منطقه ۹ دانشگاه آزاد اسلامی ویژه استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی طی سخنانی با تأکید بر اینکه امروز نیاز جدی کشور به دوره های کاردانی است، گفت: جوانان برای موفقیت در کار و شغلی که دارند نیازمند تجربیات و کسب مهارت هستند، بنابراین وجود دوره های کاردانی از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به آن توجه جدی داشت.

وی با تاکید بر اینکه هیچ رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی حذف نمی‌شود، اظهار داشت: جابجایی و انتقال برخی رشته محل‌ها از یک واحد دانشگاهی به واحد دیگربصورت موقت است و این جابجایی در شرایط مختلف فرق می کند. ساماندهی وضعیت اساتید نیمه وقت

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بعد از ساماندهی رشته ها و تعیین تکلیف رشته محل ها بحث ساماندهی اعضای هیأت علمی دنبال می‌شود، اظهار داشت: ضوابط مربوط به ایجاد و ادامه فعالیت دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری براساس شاخص های معتبر آموزشی تدوین و مبنای کار قرار خواهد گرفت.

ساماندهی وضعیت اساتید نیمه وقت

وی با بیان اینکه برای ایجاد هر رشته تحصیلی حضور ۳ عضو هیات علمی تمام وقت در دانشگاه ضروری است، بر ساماندهی اساتید نیمه وقت در دانشگاه تاکید کرد.

دکتر رهایی با اشاره به اینکه تمامی فعالیت های آموزشی با در نظر گرفتن سیاست ارتقاء کیفیت صورت می گیرد، گفت: برنامه ریزی های آموزشی و راهکارهای مدیریتی در استانها و واحدهای دانشگاهی نباید آسیبی به فعالیت های آموزشی و پژوهشی وارد کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، ارتقاء همه جانبه کیفیت در فعالیت های آموزشی را از عوامل جذب دانشجو دانست و افزود: افزایش کیفیت در فضای رقابتی فعلی که شامل حال بسیاری از دانشگاه های کشور است، منجر به جذب دانشجو می شود.

جابجایی اعضای هیات علمی بصورت هدفمند

وی برجابجایی اعضای هیات علمی بصورت هدفمند تاکید کرد و گفت: از ۴۰۰۰ عضو هیات علمی متقاضی جابجایی، تنها درخواست ۴۰۰ نفراز آنان و در حد یک ترم مورد موافقت قرار گرفت. دکتر رهایی حضور مفید، مؤثر و استقرار اعضای هیأت علمی در واحدهای دانشگاهی را امری جدی و ضروری خواند و گفت: این امر به عنوان یک شاخص مورد توجه قرار می گیرد. ساماندهی وضعیت اساتید نیمه وقت

وی بر ساماندهی رشته ها در واحدهای دانشگاهی تأکید کرد و گفت: در این ساماندهی هیچ رشته ای حذف نمی شود، بلکه ممکن است ظرفیت برخی رشته ها تغییر یابد و برخی از رشته محل ها در یک واحد دانشگاهی یا یک استان به واحد دانشگاهی یا استان دیگر انتقال موقت داده شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این جلسه دکتر اسدالله متاجی و دکتر علیرضا وحیدی به بیان مطالبی در خصوص مباحث آموزشی پرداختند و روسای و معاونین آموزشی استانهای خراسان نیز سئوالات آموزشی خود پاسخ آنها را دریافت کردند.

پی اچ دی یارمرجع اخبار دکتری و کارشناسی ارشد

پی اچ دی | نتایج دکتری آزاد | تکمیل ظرفیت دکتری | مقاله نویسی | آزمون دکتری دانشگاه آزاد | خبر آزمون دکتری | اخبار دکتری | اخبار آزمون کارشناسی ارشد  | خبر آزمون ارشد | اخبار کارشناسی ارشد

خبر های بیشتر در کانال تلگرام 

درخواست دانشجویان دکتری از نمایندگان مجلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *