پذیرش 700 دانشجوی دکتری 98 دانشگاه اصفهان

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: ۴ هزار دانشجوی جدید به این دانشگاه وارد شدند که ۲ هزار نفر آنها دانشجوی کارشناسی هستند، ۱۳۰۰ نفر دانشجوی کارشناسی ارشد هستند، وی همینطور از پذیرش 700 دانشجوی دکتری 98 دانشگاه اصفهان خبر داد.

هوشنگ طالبی پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان جدید الورود دانشگاه اصفهان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در طول مدتی که دانشجویان در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند میزبان خوبی باشیم و از این دانشجویان استقبال شایسته‌ای به عمل بیاوریم.

وی خطاب به دانشجویان افزود: ورود شما دانشجویان حاصل تلاش و کوشش 12 سال تحصیل در دوره‌های ابتدایی و متوسطه بوده و امروز این تلاش 12 ساله به ثمر رسیده و همت و کوشش شما عزیزان را باید ارج نهاد.

رئیس دانشگاه اصفهان به پاس قدردانی از زحمات خانواده دانشجویان گفت: در کنار همت و تلاش شما، قلب‌های مهربانی برای فعالیت‌های شما می‌تپیده و از همین‌جا دست‌های مهربان پدر و مادرهایی را که شما را پرورش دادند می‌بوسم. وی تصریح کرد: فضای جدیدی که شما به آن وارد شدید، کاملاً با فضای دبیرستان متفاوت است نه به این خاطر که شما وارد محیط اجتماعی شده‌اید، بلکه به این دلیل که نوع تحصیل، فرهنگ، شرایط اجتماعی و تحصیلی در این دانشگاه متفاوت است.

طالبی افزود: آنچه در دوران دبیرستان وجود داشته صرفا آموزش بوده ولی در دانشگاه، آموزش همراه با فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در جریان خواهد بود و هر چه تلاشتان در این مسیر بیشتر باشد موفقیت‌تان نیز بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: شما دانشجویان در سنی هستید که احساس مستقل بودن و متفاوت بودن را به اجبار در خود حس می‌کنید و تعامل با دوستانی که از جنس خودتان هستند، تماما به خودتان بستگی دارد و دلیل آن را می‌توان این نکته دانست که نمی‌توان جامعه و دانشگاه را از هم متفاوت بدانیم. هر جامعه‌ای دارای نقاط مثبت و ضعفی است که دانشگاه نیز از این قضیه مستثنا نیست. برای حفظ خود می‌بایست روی پای خود ایستاد و به خود اتکا کرد، تا در نهایت بتوان به سر منزل مقصود رسید.

ئیس دانشگاه اصفهان با اشاره به سابقه این دانشگاه گفت: دانشگاه اصفهان یکی از دانشگاه‌های با قدمت و دارای پشتوانه‌ای قوی و 70 سال تجربه آموزشی است، امسال 4 هزار دانشجوی جدید به دانشگاه اصفهان وارد شدند که 2 هزار نفر آنها دانشجوی کارشناسی هستند، 1300 نفر دانشجوی کارشناسی ارشد و 700 دانشجوی مقطع دکتری در سال تحصیلی 98 به این دانشگاه وارد شدند.

وی گفت: امیدواریم با امکانات تحصیلی پژوهشی و آموزشی که در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد، بتوانید به خوبی به تحصیلات خود ادامه دهید و از این دانشگاه فارغ التحصیل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *