آغاز ثبت‎نام پذیرفته‎شدگان دکتری بدون آزمون ۹۶ آزاد از ۲۱ شهریور

زمان و مدارک موردنیاز ثبت‌نام پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون سال ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

بنابر اعلام سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، پرونده کلیه پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال ۹۶ جهت احراز صلاحیتهای عمومی تحت بررسی است لذا ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیت های عمومی ایشان توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود.

– پذیرفته شدگان لازم است مطابق مفاد مندرج در ذیل و با در دست داشتن مدارک لازم در زمان تعیین شده به محلهای دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیتهای اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت میباشد.

مدارک لازم برای ثبت نام:

  1. اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و ریز نمرات با ذکر معدل
  2. اصل شناسنامه عکس دار و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات آن.
  3. شش قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ که در سال جاری تهیه شده باشد (برای مشمولین ۱۲ قطعه)
  4. اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی
  5. مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرقته شده را مشخص نماید. (از جمله فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته یا دکتری عمومی یا لغو معافیت تحصیلی دورههای مذکور که بیش از یکسال از فراغت از تحصیل فرد نگذشته باشد.)
  6. تکمیل و ارائه فرم های درخواست ثبت نام و تعهدات مربوط.
  7. چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش، ثبت نام و تحصیل مشخص شود که متقاضی فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنما بوده است ضمن لغو پذیرش مطابق ضوابط با وی ہرخورد خواھد شد۔

زمان و محل ثبت نام:

پذیرفته شدگان نهایی کلیه رشته ها لازم است شخصا در روز سه شنبه ۲۱ شهریور ماه جهت ثبت نام به واحدهای مربوطه که آدرس و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir درج شده است، مراجعه نمایند. همچنین لازم است پذیرفته شدگان جهت اطلاع از چگونگی ثبت نام ورودی های جدید به سایت اینترنتی واحدهای دانشگاهی نیز مراجعه نمایند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

تبصره: پذیرفته شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال، سنندج، نجف آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، بروجرد، شیراز و اراک جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت نام مقتضی است به آدرس سایت آن واحدها به شرح ذیل مراجعه نمایند.

علوم و تحقیقات به آدرس: www.srbiau.ac.ir

تهران‌مرکزی به آدرس: www.iauctb.ac.ir

تهران‌جنوب به آدرس: www.azad.ac.ir

تهران شمال به آدرس: www.iau-tnb.ac.ir

الکترونیکی به آدرس: www.iauec.ac.ir

نجف‌آباد به آدرس: http://rs.iaun.ac.ir

سنندج به آدرس: www.iausdj.ac.ir

تبریز به آدرس: www.iaut.ac.ir

کرج به آدرس:  www.kiau.ac.ir

قم به آدرس: www.qom-iau.ac.ir

قزوین به آدرس: www.qiau.ac.ir

بروجرد به آدرس: www.aiub.ac.ir

شیراز به آدرس: www.iaushiraz.ac.ir

میزان شهریه، هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) سال تحصیلی ۹۷-۹۶:

  1. شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که به منظور تأمین بخشی از هزینه های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت میگردد. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغ ۱۳۲۰۰۰۰ ریال بابت هزینه خدمات آموزشی به شماره حساب جاری محل دانشگاهی قبولی واریز نماید.
  2. حق بیمه حوادث مبلغ ۲۷۵۰۰ ریال می باشد که هر پذیرفته شده باید آن را به حسابی که دانشگاه مشخص نموده واریز نماید.
  3. پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی)، مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *