ابلاغ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان به دانشگاه‌ها ابلاغ شد و براساس آن امتحانات دانشجویان در نیمسال دوم 98-99 برگزار می‌شود.

آقای علی خاکی صدیق در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما درباره آخرین وضعیت امتحانات دانشجویان و پیشنهاد حذف نمره از آزمون های دانشجو افزود: این پیشنهاد از برخی از دانشگاه ها در پیش نویس یکی از دستورالعمل های وزارت علوم مطرح شد و منوط به تأیید همه روسای دانشگاه ها بود که در جلسه ای این پیشنهاد رد شد و به تصویب نرسید.

وی به دستورالعمل های امتحانات دانشجویان در نیمسال دوم تحصیلی اشاره کرد و گفت: براساس دستورالعملی که به دانشگاه ها ابلاغ شد مقرر شد اگر شرایط کشور اجازه حضور دانشجویان در امتحانات را بدهد،البته این تصمیم منوط به تأیید ستاد کروناست، دانشگاه ها می توانند امتحانات خود را به صورت حضوری و با رعایت سلامت ایمنی برگزار کنند.

خاکی افزود:‌ همچنین زمان امتحانات پایان ترم دانشگاه ها با تأیید خود دانشگاه می تواند 2 یا 3 و یا 4 هفته به تعویق بیفتد و در غیر این صورت امتحانات به صورت غیرحضوری برگزار شود.

معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری تاکید کرد: همچنین دانشجویان می توانند در محل سکونت خود و خارج از دانشگاه اصلی، البته با موافقت دو دانشگاه، امتحانات خود را به سرانجام برسانند و دستورالعمل دیگر، الکترونیکی شدن امتحانات دانشجویان است که این نیز منوط به تصمیم هر دانشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *