اطلاعیه ثبت نام دکتری 98 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

اطلاعیه ثبت نام دکتری 98 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منتشر شد.

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مقاطع دکتری عمومی، کارشناسی پیوسته و کاردانی سال ۹۹-۹۸ و ورود به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، بدینوسیله اعلام می گردد پذیرفته شدگان پیش از انجام هر اقدام، آخرین اطلاعیه‌ها و دستورالعمل های ثبت نام که به تفکیک مقطع تحصیلی ارائه شده است را مطالعه و سپس اقدام به ثبت نام نمایند.
جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام به آدرس https://edu.mui.ac.ir/2303 مراجعه نمایید.

نکات مهم ویژه دانشجویان پردیس خودگردان(شهریه پرداز):

– شهریه پذیرفته شدگان مقطع دکتری عمومی (پردیس خودگردان ) سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مبلغ ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل پانزده میلیون تومان می باشد.

– شهریه پذیرفته شدگان مقطع دکتری عمومی (پردیس خودگردان ) سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با سهمیه های ستاد شاهد (ایثارگران بالاتر از ۲۵ درصد) مبلغ ۹۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل نه میلیون تومان می باشد.

تبصره ۱- فرزندان یا کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که جزء سهمیه قبولی و ثبت نامی همین دانشگاه باشند، با ارائه حکم کارگزینی و موافقت نامه ای مبنی بر ادامه تحصیل ایشان از سوی بالاترین مقام محل خدمت و تایید اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه از ۳۰ درصد تخفیف در شهریه متغیر برخوردار خواهند بود که از ترم دوم به بعد برای آنان اعمال خواهد شد .

تبصره ۲- سهمیه های زیر ۲۵ درصد ایثارگری (سهمیه ۵ درصد) و خانواده شهدا مشمول تخفیف شهریه شاهد نمی باشند(تغییر مصاحبه دکتری تخصصی پزشکی).

– شهریه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی (پردیس خودگردان ) سال تحصیلی ۹۸-۹۹ مبلغ ۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل هشت میلیون تومان، دانشجویان شاهد وایثارگر مبلغ ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل پنج میلیون تومان می باشد.

تبصره- با توجه به اشغال ظرفیت‌های آموزشی پردیس خودگردان با ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده، به منظور پایداری این ظرفیت در کل دوره و پرداخت شهریه تا انتهای دوره تحصیلی و پرداخت خسارت به دانشگاه در صورت اخراج، انصراف یا انتقال از دانشجو اخذ می‌گردد و دو نفر ضامن معتبر ضمن تکمیل فرم اخذ تعهد و ارائه مستندات مربوطه، متعهد به ضمانت پرداخت شهریه دانشجو یا خسارت یاد شده می‌گردند.

تذکر مهم: ماده ۵ شیوه نامه شهریه- انصراف از تحصیل (جزئیات مصاحبه دکتری رشته های پزشکی آزاد)

انصراف از تحصیل برای افرادی تعریف می‌گردد که پس از قبولی در آزمون‌های ورودی و معرفی از طریق مراجع ذی‌صلاح اقدام به ثبت نام در دانشگاه نموده (شهریه ثبت نام را پرداخت نموده) و ثبت نام آنان قطعی شده باشد. واضح است که قبل از قطعیت ثبت نام، افراد به عنوان متقاضی و یا داوطلب تحصیل در پردیس خودگردان دانشگاه تلقی شده و لذا انصراف از تحصیل برای این دسته از افراد که هنوز دانشجوی پردیس نشده‌اند، موضوعیت ندارد.

۵-۱- برای تمامی مقاطع تحصیلی، شهریه آموزشی انصراف از تحصیل، پس از ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل و تشکیل اولین کلاس‌های درس، شهریه کامل یک سال تحصیلی (دو نیم سال تحصیلی مطابق نیمرخ تحصیلی) است که دانشجو باید پرداخت نماید.

۵-۲- در صورتی که دانشجو بعد از شروع کلاس‌ها در نیمسال اول یا نیمسال‌های بعدی انصراف از تحصیل دهد، علاوه بر شهریه‌های پرداختی نیمسال‌های گذرانده باید شهریه ثابت نیمسال‌های باقیمانده دوره را نیز به عنوان جریمه پرداخت نماید.

۵-۳- در صورتی که شهریه سالیانه در زمان انصراف ابلاغ نشده باشد، شهریه با در نظر گرفتن افزایش ۱۰ درصد نسبت به سال قبل و حداکثر تا سقف تعیین شده توسط وزارت متبوع محاسبه می‌گردد.

۵-۴- در صورت انصراف دانشجو از پردیس‌های خودگردان یا ظرفیت مازاد به دلیل شرایط اضطراری در سال اول تحصیلی، لازم است شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترم‌های ثبت نام شده) را پرداخت نماید و خسارتی به‌عنوان انصراف دریافت نخواهد شد(اعلام منابع آزمون رشته های دندانپزشکی در آزمون دکتری 98).

تبصره ۱: منظور از خسارت، پرداخت شهریه ثابت تا سقف طول تحصیل می‌باشد که برای دانشجویان رشته پزشکی ۱۴ نیمسال، دندانپزشکی و داروسازی ۱۲ نیمسال، کلیه رشته‌ها در مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و کاردانی ۴ نیمسال خواهد بود.

تبصره ۲- تعیین مصادیق شرایط اضطراری و تشخیص آن برای هر یک از دانشجویان متقاضی انصراف، بر عهده کارگروه مصوب شورای آموزشی دانشگاه می‌باشد.

۵-۵- در صورت قبولی همزمان دانشجو در پردیس‌های خودگردان یا ظرفیت مازاد و دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجو حداکثر تا یک ماه پس از اعلام نهایی نتایج قبولی در دانشگاه دوم توسط سازمان سنجش، فرصت دارد تصمیم نهایی ادامه تحصیل در رشته، مقطع و دانشگاه پذیرفته شده دیگر را بگیرد و در صورت درخواست کتبی انصراف از این دانشگاه، موظف است ۲۰ درصد شهریه ثبت نام (شامل شهریه متغیر و ثابت ترم‌های ثبت نام شده) را به عنوان خسارت به دانشگاه پرداخت نماید. بدیهی است در صورت انصراف پس از مدت ذکر شده، دانشجو مشمول پرداخت خسارت انصراف علاوه بر شهریه آن ترم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *