اعلام فراخوان حمایت از پایان نامه‌های حوزوی فضای مجازی

فراخوان مشاوره و حمایت از پایان نامه‌های حوزوی مرتبط با فضای مجازی توسط دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی اعلام شد.
دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی به منظور ایجاد زمینه‌های مناسب برای رشد و ارتقاء کمی و کیفی پژوهش در حوزه مطالعات اسلامی فضای مجازی در نظر دارد، پایان‌نامه‌های حوزوی مرتبط با موضوعات فضای مجازی را به منظور فعال‌سازی و هدایت استعدادهای شاخص حوزه‌های علمیه مورد حمایت قرار دهد.
لذا از کلیه طلاب حوزه‌های علمیه که قصد انتخاب موضوع و تدوین پایان‌نامه در سطوح عالی حوزه را دارند، دعوت شده تا در این فراخوان شرکت کنند.
شرایط پذیرش شامل موارد زیر است:
پایان‌نامه‌ حوزوی باشد. (مراد از پایان‌نامه‌های حوزوی پایان‌نامه‌ای است که در حوزه علمیه یا یکی از مراکز آموزش عالی حوزوی یا دانشگاه‌های مرتبط با آن مانند دانشگاه باقرالعلوم (علیه‌السلام)، دانشگاه معارف اسلامی، دانشگاه قرآن و حدیث و غیره نگارش یابد.)
موضوع پایان‌نامه و رساله در راستای اولویت‌های پژوهشی فضای مجازی کشور باشد.
متقاضی از سوابق علمی و پژوهشی قابل قبول برخوردار باشد.
پژوهشگر متعهد شود که گزارش‌های منظم از روند پیشرفت پایان‌نامه را به کارشناس دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی ارائه کرده و در صورت نیاز به شرکت در جلسات بررسی پایان‌نامه، حضور یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *