اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون 97 دانشگاه محقق اردبیلی

مدارک مورد نیاز برای انجام مصاحبه: 

1- علاوه بر مدارکی که در اطلاعیه اداره استعدادهای درخشان دانشگاه محقق اردبیلی در فراخوان ارسال مدارک به آن اشاره شده است. لازم است داوطلبان، اصل و یک سری کپی از تمامی مستندات فعالیت های پژوهشی خود اعم طرح های پژوهشی، مقالات مجلات، کنفرانس ها، سمینارها، همایش ها، کتاب های تألیف و ترجمه شده، گواهی های ثبت اختراع، گواهی های کسب رتبه در جشنواره ها و کسب مقام در المپیادها و مسابقات علمی معتبر و …، گواهی قبولی در آزمون های معتبر زبان

2- اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و یک کپی از آن و در صورت امکان ریز نمرات.

تبصره: معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ 97/6/31 فارغ التحصیل می شوند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک). (معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی در تقاضانامه ارسالی یکسان باشد.)

3- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) و یک کپی از آن و در صورت امکان ریز نمرات.

تبصره ۱: آندسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره ی کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته، می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ی ۲ : معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه ی اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۱ و ۲ فوق نمی باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه ی آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند. (معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی در تقاضانامه ارسالی یکسان باشد.)

4- اصل شناسنامه و یا کارت ملی و یک کپی از آن (برای تطبیق مشخصات شناسنامه ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی)

5- تمامی سوابق آموزشی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی را به همراه لیست کامل و مرتب شده ی آنها، به دفتر رییس دانشکده ی مربوطه تحویل دهند. در ضمن، لازم است داوطلبان محترم هنگام مصاحبه، پایان نامه ی مقطع کارشناسی ارشد خود را نیز به همراه داشته باشند.

6- محل انجام مصاحبه ی متقاضیان کلیه ی رشته ها، سایت اصلی دانشگاه (واقع در شهر اردبیل) و مطابق لیست اسامی مندرج در جدول زیر خواهد بود.

7-متقاضیان محترم هنگام مراجعه به دانشکده ی مربوطه، به دفتر رییس دانشکده مراجعه نمایند. ۸ ساعت مراجعه: ۸ صبح روزهای تعیین شده در جدول اسامی

آدرس دانشگاه: اردبیل – انتهای خیابان دانشگاه – دانشگاه محقق اردبیلی – تلفن : ۹-۳۳۵۱۲۰۸۱ – ۰۴۵ داخلی 31505313-045

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *