اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت 99 در اوایل مهر

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت گفت: نتایج اولیه آزمون این داوطلبان شهریور ماه و نتایج نهایی نیز اوایل مهر ماه اعلام خواهد شد.

 

آزمون دکتری 99 علوم پزشکی برگزار شد.

دکتر سعید هاشمی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به تشریح روند برگزاری اولین روز آزمون دکتری دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت و گفت: برگزاری این آزمون از ۸ صبح امروز جمعه ۱۰ خرداد در ۲۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور به طور همزمان آغاز شد و از حدود ۱۸ هزار داوطلبی که در این آزمون ثبت نام کرده بودند حدود ۱۶ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند.

وی در ادامه تصریح کرد:  البته داوطلبانی که کارت ورود به جلسه آزمون دکتری خود را دریافت کردند در پنج نوبت یعنی طی روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مرداد آزمون می دهند.

هاشمی با تاکید بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در تمام حوزه‌های برگزاری آزمون دکتری در سراسر کشور خاطرنشان کرد: تمامی داوطلبان موظف به داشتن ماسک در سر جلسه آزمون بودند و بیش از ۱۷۶ داوطلب که مبتلا به ویروس کرونا بودند در محیط های جدا از سایر داوطلبان آزمون‌ خود را  طی این پنج نوبت اعلام شده خواهند داد. ضمن این که فاصله صندلی‌ها بین تمامی داوطلبان رعایت شده بود.

دکتر هاشمی تاکید کرد: ما به تمامی حوزه‌ها اعلام کردیم که پنجره‌های تمامی حوزه‌ها به منظور ورود و خروج هوا باز باشد. بنابراین نگرانی از بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

وی فرصت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه‌های علوم پزشکی روز گذشته ۹ مرداد ماه جاری به تمام رسید و داوطلبانی که به ویروس مبتلا بودند می‌توانستند این فرم را تکمیل کنند. البته کسانی که روز گذشته این فرم را تکمیل کردند کارتی برایشان صادر نشد اما سایر داوطلبان کرونایی دارای کارت مخصوص و جداگانه بودند.

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت همچنین مکان برگزاری آزمون دکتری برای داوطلبان مبتلا به کرونا بیمارستان طالقانی نبود بلکه ما محل‌های جداگانه‌ از آزمون برای آنها در نظر گرفتیم.

وی با تاکید بر این که تاکنون هیچ تخلفی از جلسه آزمون امروز دکتری نداشتیم تاکید کرد: ما روز دوشنبه ۱۳ مرداد ماه فرم نظرسنجی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون بر روی سایت سنجش منتشر خواهیم کرد و داوطلبان می‌توانند با حضور در این نظرسنجی دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره آزمون را ثبت کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

هاشمی با تاکید بر این که نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شهریور ماه اعلام خواهد شد تصریح کرد: نتایج نهایی داوطلبان بعد از انجام مصاحبه از اوایل مهر ماه جاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *