انتشار کارت آزمون دکتری ۹۷

بدقولی‌ دانشگاه آزاد در شروع انتخاب رشته آزمون دکتری 97

با وجودی که ساعاتی از زمان اعلام شده مسئولان برای آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۷ می‌گذرد، اما هنوز پذیرفته شدگان نمی‌توانند برای تکمیل فرم خود اقدام کنند.

امروز 26 اردیبهشت ماه قرار بود انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد در سال 97 آغاز شود و پیش از این هم امیر رضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفته بود برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۷ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۷ ادامه دارد. وی ادامه داد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۴۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

با وجودی که ساعاتی از زمان اعلام شده گذشته است هنوز با مراجعه به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد امکان انجام انتخاب رشته وجود ندارد.

علت آغاز نشدن انتخاب رشته در ساعت تعیین شده را از مسئولان دانشگاه آزاد جویا شدیم اما علی‌ رغم پیگیری‌ها هنوز پاسخی برای این بی نظمی وجود ندارد و همچنان به دنبال یافتن پاسخی برای این موضوع هستیم‌.

آزمون دکتری امسال با شرکت 234 هزار و 454 داوطلب در 55 شهرستان کشور برگزار شد که از این تعداد 14 هزار ظرفیت پذیرش در دانشگاه‌های دولتی و حدود 12 هزار ظرفیت پذیرش در دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است که نتایج اولیه آزمون دکتری سال 97 به صورت کارنامه تنظیم هفته آخر فروردین ماه 97 منتشر شد و قرار بر این بود که امروز هم انتخاب رشته‌ آغاز شود.

خبر های بیشتر در کانال تلگرام 

درخواست دانشجویان دکتری از نمایندگان مجلس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *