تهیه دستورالعمل بهداشتی درباره کرونا در کنکور دکتری ۹۹

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس در حال تهیه است و به همه حوزه های کنکور دکتری تخصصی سال ۹۹ ابلاغ می شود.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با مهر افزود: با توجه به برگزاری کنکور دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۹۹ در روز جمعه ۹ اسفند ۹۹ دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس به همه حوزه های امتحانی ابلاغ می شود.

وی افزود: این دستورالعمل در برگه راهنما به اطلاع همگان می رسد و تمامی داوطلبان، عوامل اجرایی و کارکنان مراکزی که حوزه های امتحانی کنکور دکتری ۹۹ هستند ملزم به رعایت آن هستند.

خدایی خاطرنشان کرد: این دستورالعمل بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت تهیه می شود و جزئیات آن در برگه راهنمای آزمون اطلاع رسانی می شود.

به گزارش مهر، آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ در روز جمعه ۹ اسفند ۹۸ در ۲۴۴ رشته امتحانی، ۱۰۳ حوزه امتحانی و ۶۰ شهرستان برگزار می شود.

در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۷۷ هزار و ۲۶۱ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۷۷ هزار و ۸۸۱ نفر زن و  ۹۹ هزار و ۳۸۰ نفر مرد هستند.

داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۶ اسفند تا پنجشنبه ۸ اسفند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در جلسه دکتری 99 پرینت تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *