دانلود نمونه Listening آزمون OET

دانلود نمونه Listening آزمون OET پزشکی

OET مهم ترین آزمون زبان انگلیسی برای زیر گروه پزشکی است. همه دانشجویان بین المللی که قصد ادامه تحصیل در زیر گروه پزشکی را دارند می بایست مدرک معتبر زبان انگلیسی را گذرانده و بتوانند در آزمون OET موفق عمل کنند. در این مطلب از پی اچی دی یار، دانلود نمونه Listening آزمون OET در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آزمون OET این مطلب را مطالعه کنید:

آزمون OET چیست؟

دانلود نمونه Listening آزمون OET سری A

فایل دانلود نمونه Listening آزمون OET در سه سری عرضه شده که در این قسمت بخش اول این فایل ارائه شده است. فایل دانلود نمونه Listening آزمون OET یک فایل صوتی است که در همه مرورگرها اجرا می شود. به همراه فایل دانلود نمونه Listening آزمون OET یک فایل PDF شامل سوالات آزمون نیز ارائه می شود. نمونه سوالات با توجه به فایل دانلود نمونه Listening آزمون OET از سایت مرجع انتخاب شده است.

 ابتدا فایل صوتی را دانلود کرده و گوش دهید. پس از شنیدن فایل نمونه Listening آزمون OET می توانید به سوالات کتبی در فایل PDF پاسخ دهید. سوالات به صورت تستی و چهار گزینه ای بوده و بدون پاسخ می باشد.

در انتها با دانلود فایلPDF پاسخنامه نمونه Listening آزمون OET می توانید پاسخ صحیح را با پاسخ خای داده شده خود مقایسه کنید. جهت اخذ نتیجه مناسب، قبل از دانلود نمونه Listening آزمون OET و گوش کردن به فایل صوتی، پاسخنامه را نگاه نکنید. مبنای نمره گذاری آزمون OET، A تا E می باشد.

دانلود Listening آزمون OET با حجم 1/15 مگابایت به مدت 11 دقیقه

فایل PDF نمونه سوالات Listening

Listening-Sample-Test-1-Question-Paper

فایل PDF پاسخنامه Listening آزمون OET

Listening-Sample-Test-1-Answer-Key

منتظر فایل صوتی Listening آزمون OET سری های B و C باشید.

Test 2 و Test 3 به همراه نمونه سوالات و پاسخنامه در روزهای جاری جهت دانلود ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *