فراخوان‌های طرح‌ پژوهشی پسادکتری و رساله دکتری

براساس نامۀ شمارۀ 7479/ص/98 مورخ 07/05/1398 رییس محترم صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، در راستای حمایت متوازن از تحقیقات و کمک به تولید دانش و فناوری، سری جدید فراخوان‌های طرح‌ پژوهشی پسادکتری و رساله دکتری در سامانۀ صندوق فعال شده است. دریافت و بررسی درخواست‌ها در قالب فراخوان از مزیت انسجام، قابلیت برنامه‌ریزی برای متقاضیان و امکان مقایسۀ عادلانه برای کارگروه‌های صندوق برخوردار خواهد بود.
در بسته‌های حمایتی جدید، افزایش سقف حمایت از پروژۀ پسادکتری (مستقل و تفاهم‌نامه‌ای) تا میزان 80% حقوق استادیار پایه یک پیش‌بینی شده است (مبلغ کل سالانه 520 میلیون ریال برای مجری و 50 میلیون ریال بر سرپرست درنظر گرفته شده است) و امکان ثبت درخواست پسادکتری در ذیل کارگروه مربوطه از نیمه دوم مرداد ماه فراهم شده است. متقاضیان واجد شرایط طرح پسادکتری می‌توانند مدارک لازم را پس از بررسی و تصویب در شورای پژوهشی دانشکده مربوطه به مدیریت امور پژوهشی دانشگاه ارسال نمایند.
همچنین در ششمین فراخوان حمایت طرح‌ پژوهشی پسادکتری و رساله دکتری، از تاریخ 01 /05 /1398 لغایت 15 /07 /1398 طبق آیین‌نامۀ منتشر شده در سایت صندوق به نشانی www.insf.org از پروپوزال‌های دانشجویان مقطع دکتری ثبت نام به عمل می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *