لزوم تکمیل فرم خوداظهاری توسط همه داوطلبان آزمون دکتری 99

همه داوطلبان آزمون دکتری 99 لازم است از روز سه‌شنبه 7 مردادماه به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام نمایند.

 

به گزارش پی اچ دی یار، بر اساس اعلام سازمان سنجش، همه داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا و سایر داوطلبان لازم است نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری اقدام نمایند. جزئیات تکمیل فرم به شرح ذیل است:

1- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه داوطلبان دکتری مبتلا به بیماری کرونا

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است. بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 99/04/28 بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز جمعه مورخ 99/05/03 لغایت شنبه مورخ 99/05/04 با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. داوطلبانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

2- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه داوطلبان آزمون دکتری

همه داوطلبان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 99/05/07 به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس  https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل نمایند. 

گفتنی است زمان آزمون دکتری 99، نهم مرداد است و زمان توزیع کارت دکتری 99نیز از 6 مرداد آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *