پذیرش دکتری ۹۹ واحد امارات دانشگاه آزاد از طریق آزمون اختصاصی

ثبت نام جهت پذیرش در مقطع دکتری واحد امارات دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۹ از طریق آزمون اختصاصی آغاز شد.

به گزارش پی اچ دی یار، بر اساس اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی درخصوص برگزاری آزمون اختصاصی به منظور پذیرش دانشجو در واحد امارات ، دانشگاه آزاد اسلامی جهت سال تحصیلی 1400-1399 اقدام به ثبت نام از داوطلبان متقاضی تحصیل در واحد فوق در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می‌نماید.

ثبت نام دکتری واحد امارات دانشگاه آزاد

ثبت‌نام از متقاضیان این آزمون صرفاً از طریق سامانه ثبت‌نام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس www.azmoon.org  از روز شنبه مورخ 24 آبان ماه آغاز و تا پایان روز جمعه مورخ 30 آبان ماه  ادامه خواهد داشت.

متقاضیان لازم است با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام در مجموعه امتحانی مورد نظر خود اقدام نمایند. جدول رشته/محل‌های دایر در واحد بین‌المللی امارات از طریق سامانه ثبت‌نام، قابل مشاهده و دریافت می‌باشد. هر داوطلب متناسب با مجموعه امتحانی مورد نظر می‌تواند حداکثر تا 5 کد رشته را انتخاب و در فرم ثبت‌نام درج نماید. آزمون این دوره به صورت مصاحبه مجازی خواهد بود و زمان و نحوه برگزاری آزمون متعاقبا خواهد شد.

لازم به ذکر است هرگونه درخواست انتقال و میهمانی پذیرفته شدگان واحد امارات به سایر واحدهای دانشگاهی اعم از عادی و یا بین‌المللی ممنوع خواهد بود.

پذیرش نهایی در این دوره منوط به نتیجه ارزیابی گروه تخصصی مربوطه مبنی بر احراز شرایط علمی به منظور تحصیل در رشته مورد نظر خواهد بود. نتیجه نهایی مبنی بر پذیرش و یا عدم پذیرش افراد پس از برگزاری آزمون توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *