پیگیری وام دانشجویان دکتری دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه خبری (پی اچ دی یار) آزمون دکتری، دانشجوی دانشگاه تهران در مقطع دکتری درباره پیگیری وام دانشجویان دکتری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهخبرگزاری دانشجو و همینطور در اعتراض به تاخیر درپرداخت وام دکتری در سه ماه اول سال گفت: براساس اعلام صندوق رفاه و ثبت اطلاعات دانشجویان قرار بود تا پایان خرداد وام دکتری پرداخت شود، اما دانشجویان تهران این وام را دریافت نکردند(پرداخت وام ویژه دکتری 98 آغاز شد).

وی افزود: پس از پیگیری‌های دانشجویان مشخص شد که سایر دانشگاه‌ها در این مقطع وام را دریافت کردند و فقط دانشجویان این دانشگاه دریافت نکردند.

«منصور غلامی» روز شنبه در گفت و گو اظهارداشت:3.5 میلیون تومان وام شهریه دکتری افزایش یافته است و این عدد در مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته از ۲.۵ میلیون تومان به ۳.۵ میلیون تومان افزایش یافت(افزایش وام شهریه دکتری در دانشگاه آزاد ؛ انگیزه ی داوطلبان).

وی افزود: این افزایش وام از مهرماه امسال و همزمان با شروع سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور اعمال می شود.

خاطرنشان کرد: پس از مراجعه به امور دانشجویی دانشگاه گفته شد که تا پایان تیر ماه این وام‌ها پرداخت می‌شود، اما همچنان پرداختی صورت نگرفته و به گفته دانشگاه باید دانشجویان از صندوق رفاه این وام‌ها را پیگیری کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: براساس جلسه با بانک عامل، مشکل دریافت وام ویژه دکتری و نحوه پرداخت آن تسهیل شد. در خصوص اعتراض برخی از دانشجویان به دریافت وام ویژه دکتری: طی جلسه‌ای که با هیئت مدیره بانک عامل داشتیم مشکل دانشجویان مطرح و چگونگی پرداخت وام به این دانشجویان تسهیل شد.

اگر دانشجویان مشکلی برای دریافت وام خود دارند، می‌توانند از طریق صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پیگیری نمایند. ما وظیفه داریم مشکل این دانشجویان را هرچه سریعتر برطرف کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *