دکتر جمشید حاجتی با اعلام این خبر افزود: در جلسه هیات ممتحنه وارزشیابی رشته روانشناسی بالینی، بحث تشکیل کمیته بازنگری دوره کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی مورد توجه و بررسی قرار گرفت.

دبیر شورای آموزشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی افزود: در این جلسه گزارش امتحان دکتری تخصصی سال ۹۵ ارائه و نقاط ضعف و قوت آن مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادات لازم در این خصوص داده شد.

وی با اشاره به بررسی سر فصل دروس روانشناسی دانشجویان پزشکی از بازدید بخش و گروه روانشناسی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و رشته روانشناسی سلامت و بهداشت روان دانشگاههای علوم پزشکی کرمانشاه، ‌دانشگاه آزاد ارسنجان و فیروز آباد فارس خبر داد.

حاجتی خاطرنشان کرد: در همین راستا دانشگاه های علوم پزشکی ارتش و بقیه الله و دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران نیز مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است.

دبیر شورای آموزشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با تاکید بر همکاری بخش های روانپزشکی و سایر بخش ها با گروه روانشناسی بالینی از  تشکیل کمیته بازنگری دوره کارشناسی ارشد این رشته خبر دادو خاطر نشان کرد برنامه های پیشنهادی دکتری تخصصی روانشناسی اعتیاد و روانشناسی سلامت به اعضای محترم هیات ممتحنه به منظور بررسی و اعلام نظر ارائه شد.