کاهش صندلی آزمون الکترونیکی در آزمون زبان وزارت بهداشت 99

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: با توجه به ضرورت اجرای پروتکل رعایت فاصله گذاری اجتماعی در برخی از حوزه های امتحانی از تعداد صندلی های الکترونیک کاسته و همزمان آزمون کاغذی برگزار می شود.

 

به گزارش مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، اعلام کرده است: با توجه به شرایط فعلی و بر اساس رصد وضعیت ابتلا و انتقال کرونا ویروس جدید در کشور و ضرورت اجرای پروتکل های مربوطه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ممکن است تا اطلاع بعدی در برخی از حوزه های الکترونیک، از تعداد صندلی های الکترونیک کاسته و همزمان، آزمون به صورت کاغذی نیز برگزار شود.

در این صورت، تعدادی از داوطلبان به صورت تصادفی انتخاب و به روش کاغذی آزمون خواهند داد.

بر اساس برنامه زمانی آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال ۹۹، تعداد ۵ آزمون در روزهای ۲ مرداد، ۱۳ شهریور، ۱۰ مهر، ۲۰ آذر و ۱۶ بهمن ۹۹ برگزار خواهد شد.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.

با توجه به افزوده شدن حوزه های جدید، این داوطلبان در صورت تمایل می توانند در بازه های زمانی اعلام شده در جدول (همزمان با ثبت نام داوطلبان جدید) به سایت مراجعه و در صورت وجود ظرفیت، محل برگزاری آزمون خود را تغییر دهند (پیوند Edit Registration Form) در غیر این صورت، نیاز به اقدامی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *