تغییر زمان برگزاری آزمون دکتری سال 99

آقای حسین توکلی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از تغییر زمان برگزاری آزمون دکتری سال 99 خبر داد و با بیان اینکه پیش از این قرار بود این آزمون در ۲ اسفند ۹۸ برگزار شود گفت: با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند ۹۸؛ تاریخ برگزاری آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ به ۹ اسفند ۹۸ تغییر پیدا کرده است.

وی گفت: زمان نام نویسی آزمون دوره‌های دکتری تخصصی (Ph.D) نیز از ۶ آذر تا ۱۲ آذر ۹۸ و از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org است.
آقای توکلی با بیان اینکه برنامه زمان بندی نام نویسی و همچنین برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از طریق تارنمای اینترنتی سازمان سنجش منتشر شده است افزود: نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز از ۱۶ آذر تا ۲۵ آذر ۹۸ خواهد بود و آزمون آن نیز روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.
وی گفت: نام نویسی آزمون سراسری (کنکور) ۹۹ نیز از ۱۶ تا ۲۴ بهمن ۹۸ از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام می‌شود و این آزمون نیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ تیر ۹۹ برگزار خواهد شد.
آقای توکلی افزود: با توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش؛ داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ بدون توجه به نظام آموزشی که در آن تحصیل کرده اند به یکی از دو مجموعه سؤال (سؤالات نظام آموزشی ۳-۳-۶ یا سؤالات مربوط به نظام آموزشی قدیم، سالی واحدی و ترمی واحدی) که تمایل دارند پاسخ دهند و لازم است داوطلبان در زمان ثبت نام علاقه مندی خود به پاسخگویی هریک از مجموعه سؤالات اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *